MP- lääkäri Euroopasta?

Tänne voivat kaikki kirjoittaa. Täällä voi kysellä asioita aiheeseen liittyen.

MP- lääkäri Euroopasta?

ViestiKirjoittaja Mili » Pe Huhti 03, 2015 10:01 pm

Olen aiemmin saanut tietoja lääkäreistä CureMyTh1- sivustolta. Olen kuitenkin hävittänyt listan ja nyt sivusto on suljettu.
Ymmärsin myös, ettei nykyinen MarshallProtocol.com voi enää lähettää vastauksia kyselyihin oman alueen lääkäreistä.
Sattuuko kenelläkään olemaan vaikka vanhentunutta listaa MP-lääkäreistä Euroopassa? Muistelin yhden lääkärin olleen Hollannissa,
mikä kiinnostaisi ensisijaisesti. Mutta kaikki tiedot ovat tervetulleita! Kiitos tuhannesti etukäteen!

P.S. Minne pgm on hävinnyt? Onko Th1- keskustelulla joku aktiivisempi suomalainen sivusto?
Mili

Re: MP- lääkäri Euroopasta?

ViestiKirjoittaja aez » La Huhti 04, 2015 2:57 pm

Moi. Laitoin yksityisviestillä tietoa lääkäreistä. Harmi jos pgm on jotenkin kadoksissa. Tämä on hyödyllinen foorumi. En ole tietoinen muiden vastaavien olemassaolosta.

Edit: Piti vielä mainita, että liittymällä tuonne MarshallProtocol.com -foorumille, voi edelleenkin saada tietoa lääkäreistä suoraan toisilta potilailta. Foorumin ylläpitäjät suosittavat tuota tapaa toimia nyt kun lääkärilistoja ei enää luovuteta.
aez

Re: MP- lääkäri Euroopasta?

ViestiKirjoittaja pgm » Ma Kesä 20, 2016 10:55 pm

Olen kyllä vielä täällä, kyllästyin vain koko aiheeseen, ja en ole vilkaissut pitkään aikaan tätä foorumia - ei ole ollut paljon mitään uutta annettavaa keskusteluihin tai tietoihin, ja eihän täällä muutenkaan juuri ketään käy. Kuitenkin maksut menevät edelleen palveluntarjoajalle, eli ei tämä minnekään katoa vielä. Ainoa MP-lääkäri mistä minä tiedän että porukka on saanut hoitoa on tuo Saksassa oleva
http://www.elke-unmuessig.de/ joka löytyy myös "Linkit kohdasta".

Ja tosiaan parempaa foorumia tästä aiheesta ette kyllä löydä muualta, se on vissi ja varma.
pgm
Site Admin

Paluu Kysymyksiä aiheeseen liittyen