kirjautuminen

Tänne voivat kaikki kirjoittaa. Täällä voi kysellä asioita aiheeseen liittyen.

kirjautuminen

ViestiKirjoittaja Trevor_fani » Ti Maalis 17, 2015 4:48 pm

Kirjautuminen ei onnistu. Kysymyksiin vaikka vastaan välilyönnin kera tai ilman, ei hyväksy vastauksiani.
Trevor_fani

Re: kirjautuminen

ViestiKirjoittaja Trevor_fani » Ti Maalis 17, 2015 4:55 pm

Herranen aika, se toimi!

Olen lukenut näitä sivuja. Myös Trevor Marshallin sivusto on tuttu. Olen googletellut MP-hoitoa ja lääkäreitä suomalaisilta sivuilta tuloksetta. Onko uutta tietoa? Missäänpäin Suomea ketään, joka suostuisi hoitoa määräämään? Olen alle 40 vielä, mutta työkyvyttömäksi luokiteltu sarkoidoosi- ja masennus-diagnooseilla. Vieraista kielistä osaan vain englantia. Mun olis nyt varmaan pakko löytää lääkäri, ellen mä aio vaan odottaa hidasta kuolemaa.
Trevor_fani

Re: kirjautuminen

ViestiKirjoittaja aez » Pe Maalis 27, 2015 8:42 pm

Moro. Aika hankalaa taitaa olla suomalaisen MP-lääkärin löytäminen. Kannattaa varmaan googlella tosiaan etsiä vaikka sellaisia lääkäreitä, jotka ilmoittavat perehtyneensä esimerkiksi homeopatiaan, tai johonkin muuhun vaihtoehtohoitoon. Saattavat olla avoimempia Marshallin teorialle, vaikka se ei esim. homeopatiaan varsinaisesti mitenkään liity. Vastaanotolle kannattaa ottaa sitten viimeisimmät julkaisut mpkb.org -sivustolta printtinä mukaan.
aez

Paluu Kysymyksiä aiheeseen liittyen