Kirjoittaja jaakko » La Tammi 25, 2014 2:39 am
Oma tarinani on siis seuraavanlainen. Olen kohta noin vuoden sairastanut mykoplasmaa. Oireet eivät alussa olleet kovinkaan pahat, mutta hieman myöhemmin pahenivat selvästi. Nyt on ollut kovaa väsymystä, joka ei helpota nukkumalla, aivosumua, alhaista verenpainetta, sydämen tykytystä, syke koholla ja libido kadoksissa, kuumeiluakin on silloin tällöin ja kurkku on punainen/kuiva sekä sieltä tulee usein verta sylkiessä. En ole pystynyt harrastamaan hidasta kävelyä kummempaa liikuntaa, sillä elimistö ei palaudu sekä myöskään "petipuuhat" eivät onnistu tyttöystävän kanssa, sillä libido on täysin kadoksissa ja ei vaan tee mieli. Syke kohoaa korkealle jo pelkästään ruokaillessa ja nukkuminen on usein hankalaa sydämen tykytyksen takia. Väsymys on ihan totaalista ja aivot eivät toimi.
Mykoplasman vasta-aineet on otettu kahdesti ja IgG on pyörinyt noin 120:ssä sekä IgM on ollut positiivinen molemmilla kerroilla. Ensimmäisen lääkärin mukaan minulla ei olisi mykoplasmaa, sillä igG on niin alhainen ja oireet eivät hänen mukaansa muistuta yhtään mykoplasmaa. Toinen lääkäri oli sitä mieltä että mykoplasmaahan se on tulosten ja oireiden perusteella. Olen viisi antibioottikuuria syönyt, joista ensimmäiset olivat viikon kuureja ja sen jälkeen ollut kahden viikon ja kolmen viikon kuureja. Antibioottikuureista en ole havainnut mitään apua, paitsi vatsan ne kyllä sekoittivat täysin. En halua käyttää enää antibiootteja.
Olen lukenut nyt muista hoitomuodoista, kuten methylation protokollasta, jossa boostataan kehon glutationi-tasot korkealle ja tämän pitäisi "sammuttaa" mykoplasma. Myös luonnon "antibiooteista" olen lukenut, muunmuassa yksi oli kirjoittanut mdjunction-nettisivulla että Neem Leaf Extract on toiminut hänellä. Kehon glutationi-tasojen nostamiseen tarkoitettuja olisivat esim. Alfa-lipoiinihappo ja NAC, eritoten NAC. Monet kasvikset/hedelmät kuten parsa ja avokado myös nostavat glutationi-tasoja. Ajattelin kokeilla näistä Alfa-lipoiinihappoa ja ehkä myös NAC:ia. Mitä kannattaa ottaa huomioon näiden käytössä ja millaisia annoksia on hyvä käyttää? otan mielelläni vastaan kaikki neuvot tämän taudin karkoittamiseksi, sillä tämä todellakin laskee elämänlaatua.