Olen ostanut Ala tabletteja, mutta en vielä DMSA:ta.
Ala- tabletin joudun jakamaan neljään osaan. ( Tri.Tolosen Alfalipoiinihappo 250mg.) Yksi annos siis n.60 mg. Tätä tbl. ei voi jakaa enää pienemmäksi. Pitäs ostaa erti tuote tilalle jos haluaa käyttää pienempiä annoksia.
Tällainen tuote näkyy olevan tarjolla tuota DMSA:ta.( http://www.super-smart.eu/article.pl?id ... cAode3sAqw )
Se on 100 mg kapseli. Koska annostus tulee aloittaa pienillä määrillä niin ilmeisesti kapseli pitää avata ja "jauhe" jakaa esim 4 osaan ja ottaa aina se 1/4 esim jogurttiin tai piimätilkkaan sekoitettuna.
Koska olen käyttänyt jo ALAa niin minulla on inhottavaa päänjuuren vihlontaa niskan alueella. Ristiselässäkin ollut epätavallista hermokipua.Samanlaista melkein kuin tuo niskakipu.
Tänä aamuna en ottanut tuota ALAa näiden kipujen vuoksi vaan heti aamulla sekoitin veteen 1 tl. Bioteekin Piimaa-C jauhetta ja join sen. Toivottavasti oireet helpottaa.
Minulla on taustalla raskas amalgaami altistus ja Ms-tauti. Olen mennyt NIIN huonoon kuntoon, että pakko tehdä jo lopultakin jotain!
Pyrin ostamaan nuo lisäravinteet tässä vähitellen kasaan.
Ala ilmeisesti irrottaa myrkkyjä kehosta ja DMSA:n pitäisi ne sitoa itseensä ja kuljettaa pois .
Minulla on nyt vissiin veren kierrossa vapaana liikaa myrkkyjä koska käytössä ei ole vielä sitä DMSAta?
Käytän kyllä jo B-vitamiineja, Karnosiinia, Magnesiumia, c-vitamiinia.
Kaipaan käytännön neuvoja arjen keskelle. En jaksa käydä läpi kaikkia näitä tiedostoja Sieltä varmasti löytyisi paljon hyödyllisiä tietoja.
Kiitos näistä sivuista!