Keuhkoklamydia?

Tänne voivat kaikki kirjoittaa. Täällä voi kysellä asioita aiheeseen liittyen.

Keuhkoklamydia?

ViestiKirjoittaja miikulidude » Pe Maalis 20, 2020 1:16 pm

Voden vaihteessa aloitin ketogeenisen ruokavalion, toki ennen sitä olin jo vähentänyt hiilihydraatteja merkittävästi.
Mutta n. parin viikon ketoosissa olon jälkeen minulla rupesi olemaan erilaisia neurologisia oireita. ( Lihasten nykimisiä ympäri kehoa, turruuden tunnetta kasvojen/kaulan ja käsien alueella oikealla puolen, puristavaa tunnetta nielun alueella yms.) Aluksi ajattelin tämän johtuvan veren suolojen epätasapainosta, mutta ne olivat normaalit. Näitä oireita on jo kestänyt reilu 2kk väilillä vähemppi ja välillä enempi. Kävin neurologilla, joka epäili jotain keskushermostoon liittyvää kuten ms-tautia. Kävin MRI kuvauksissa ja ne olivat puhtaat. Lääkärin mielestä ei ole aihetta lisätutkimuksille vaan seurataan tilannetta.

Törmäsin ihan sattumalta tähän foorumiin, enkä ole koskaan kuullut keuhkoklamydiasta. Oireet sopivat aika hyvin tähän.
Minulla on ollut infektio kierrettä viime syksystä lähtien; kurkkukipua, kovaa yskää(yskän seurauksena murtui yksi kylkiluukin), tulehdusta sormien nivelissä, ja keukoissa on ollut kuukausien ajan aina välillä semmoista lämmön tunnetta hengittäessä.

Ketogeenisessä ruokavaliossahan jätetään sokerit ja rajoitentaan hiilihydraatit n.20g / päivä. Niin olisiko tämä sitten tappanut keuhkoklamydian EB- muotoja mistä nämä oireet johtuvat?
miikulidude

Paluu Kysymyksiä aiheeseen liittyen