[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4505: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4507: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4508: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4509: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
Th1 - Krooniset sairaudet • katso viestiketjua - HIV/mykoplasma

HIV/mykoplasma

Sana on vapaa, laita krooniisiin sairauksiin liittyvät kysymykset kuitenkin kysymyspalstalle.

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja Minä vain » Pe Elo 28, 2009 1:24 am

Oli taas hyvä kirjoitus sinulta [HS: Neljä joutunut sairaalaan syötyään valkokärpässientä]. Samaa mieltä tuosta lääketiede hommasta. Olen käynyt täällä muutamia kertoja, koska minä sain vuosi sitten mykoplasma tartunnan. Se selvisi vajaan puolen vuoden kuluttua tartunnasta, kun olin rampannut hiv testeissä, kun oli sellaisia oireita.

Sitten lääkäri ei meinannut noteerata myko vasta-aineita, vaikka esim. oli ollut ripulia vähintään pari kuukautta ja muitakin sairauden oireita. Sain sitten 20 päiväksi doksisykliiniä.

Nyt olen syönyt yli neljä kuukautta tuota doksia putkeen. Tuossa parin viikon jälkeen aloittamisesta oli flunssa oireita vajaan viikon kuumeen kanssa. Nuo oireet jäivät jollain tavalla lievänä päälle. Nyt olen lisäksi alkanut syömään valkosipulia ja antiwiriä. Lisäksi olen erään ohjeen mukaan ottanut puristetun sitruunan oliiviöljyn ja veden kanssa. Lisäksi vitamiineja.
Minä vain

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja pgm » Pe Elo 28, 2009 5:14 pm

Niin näinhän se on tämän lääketieteen kanssa. Oletko muuten kokeillut alfalipoiinihappoa? Jos ei toimi, eli ei tule minkäänlaisia reaktioita, niin joudut hommaamaan itsellesi Marshallin protokollaan tarvittavat lääkkeet, mikäli haluat parantua. Kannattaisi muuten rekisteröityä, jolloin voit lukea päiväkirjoista minkälaisia reaktioita on odotettavissa, jos toimii.

Pääsääntöisesti lääkärien määräämistä antibiooteista ei ole juurikaan iloa kroonisissa sairauksissa (väärät antibiootit, liian lyhyet kuurit, ja monoterapia), paitsi että joillakin antibiooteilla on anti-inflammatorisia efektejä, mutta kun kuurin lopettaa, oireet palaavat pikkuhiljaa taas.
pgm
Site Admin

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja minä vain » Pe Elo 28, 2009 7:04 pm

Alfalipoiinihappo on tuttu ajalta ennen tätä tartuntaa. Nyt en ole sitä käyttänyt. Ubikinoni Q10:tä olen aikaisemmin myös käyttänyt.

Ajattelin, että minulle olisi ehkä tullut bakteeri kuolemien aiheuttamia oireita. Olin ulkomailla lämpimässä maassa, kun aloitin antibiootit. Noin parin viikon kuluttua alkoi tuntua pientä tuntemusta kurkussa, siitä muutamia päiviä nousi vajaa 38 asteen kuume ja nenä valui kovasti. Tätä kesti vajaan viikon. Sen jälkeen nenä on hieman vuotanut koko ajan ja vähän on väsyttänyt. Jotain vastaan kuin elimistö kamppailisi. Hiv testin tein taas varmuudeksi.

Työterveyslääkäri antoi sitä doksisykliiniä 20 tablettia. Olen käynyt lukemassa cfs:stä ja amerikkalaisten Persian lahden sodan syndroomasta. Sitten toisella foorumilla puhuttiin myös doksisykliinistä. Halpaahan se ainakin on.

Nyt vasta törmäsin tähän MP:hen. En sitten tiedä ovatko nuo oireet olleet herxejä tai vastaavia vai onko minulla joku muu tartunta. Nenä tosiaan on vähän vuotanut jo kuukausia. Viime vuoden puolella otettiin aika kattavat verikokeet, esim. klamydia. Muuta ei löytynyt, kuin myko vasta-aineet koholla.
Aikaisempina vuosina minä olen ollut terve, olen syönyt vitamiineja ja kuntoillut.

Vähän tuo pelko on, että relapsi tulee. Mykon yhtenä oireena oli löysä vatsa. Ensimmäisen 20 tabletin doksisykliini kuurin aikana vatsa rauhoittui, mutta kuurin loputtua tuli taas ripulia. Katsotaan kuinka nyt käy.

Ehkä joutuu etsimään lääkärin, jos sellaista löytyy.
minä vain

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja pgm » La Elo 29, 2009 12:56 am

No ei tuo kyllä kuulosta keuhkoklamydian oireilta, ei. Mutta toisaalta matalat Cpn vasta-aineet eivät sano paljoakaan. Jonkun tutkimuksen ja erään asiantuntijan mukaan jos IgG on 1:64 tai suurempi se jo riittää aktiiviseen krooniseen infektioon. Edellinen arvo ja jopa paljon korkeammat IgG arvot yleensä tulkitaan kuitenkin jo vanhaksi infektioksi, jolla ei ole mitään merkitystä. En kuitenkaan usko että mykoplasmaa voi olla ilman klamydiaa.

Nicolson ja Cantwell (pari tutkijaa) uskovat että jotkut mykoplasmalajit (kuten mycoplasma penetrans ja mycoplasma fermentans) on manipuloitu bioasemuotoon, jolloin aiheuttavat AIDS:n kaltaisen sairauden. En sitten tiedä onko tämä totta. Mykoplasmoista on muutenkin aika niukasti luotettavaa tietoa mitä kroonisia tauteja ne oikeasti aiheuttavat, sillä ne ovat yleensä mukana seka-infektiossa, ja silloin on hankalaa tietää mikä aiheuttaa mitä. Ne eivät kuitenkaan aiheuta porfyria-oireita, jolloin ne pystyy erottamaan keuhkoklamydiasta tällä tavalla. Mutta edelleen MP on suositeltavin hoito tässä tapauksessa. En usko että saat ketään lääkäriä kuitenkaan määräämään tarvittavat lääkkeet MP:hen, mutta siihen hoitoon kannattaa silti tutustua.
pgm
Site Admin

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja minä vain » La Elo 29, 2009 2:19 am

Ok. Voisin vielä kertoa, että sain tämän mykon hiv positiiviselta, joka oli tämän jälkeen viikkoja kuumeessa ja flunssassa. Hän saattaa olla lähellä aids-vaihetta. Syö hiv-lääkkeitä epäsäännöllisesti. Mykoja kuulemma saattaa olla opportunistisina infektioina sellaisilla, joiden vastustuskyky on heikentynyt. Varmaan voi olla muitakin infektioita. Tuolta positiiviset keskustelusta sain vinkit tuosta mykosta. Siellä on vuosien saattossa ollut muitakin myko-infektion saaneita, jotka ravaavat hiv-testeissä 3 kuukauden rajan jälkeenkin, koska eivät usko hiv:n negatiiviseen tulokseen, koska oireet jatkuvat.

Minulla noita oireita olivat, pientä imusolmukkeiden turvotusta nivusessa ja leuan alla, pientä kuumetta, nenä vuotaa, vatsa löysä, ripuli, väsymystä, pientä nykimistä vatsan seudulla ja jalkaterässä. Monet puhuvat lihasten nykimisestä. Noita oireita oli 2-4 kuukautta lieventyen sitten.

Keuhkoissa ei ole tuntunut mitään oireita. Minulta otettiin kuvat keuhkoista ja muistaakseni päästä ja monta putkea verta ja uloste näytteet. Klamydia verestä, kaikki crp:t, laskot ja maksa-arvot mm. Muusta ei lääkäri sanonut puhelimessa, kuin mykosta.

Kiitti vastauksesta, täytyy lukea taas lisää tietoa.
minä vain

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja pgm » La Elo 29, 2009 4:47 pm

Ahaa. Tuo AIDS selittääkin asian hyvin. Nimittäin jotkut tutkijat ovat sitä mieltä ettei AIDS johdu pääasiassa mistään viruksesta vaan että se on mykoplasma/mykobakteeritauti. Alan Cantwell on esim. löytänyt haponkestäviä mykobakteereja usein niiltä jotka sairastavat AIDSia. Tästä on olemassa yksi tutkimus, "AIDS: It s the bacteria, stupid!", löytyy vaikka osoitteesta http://drbroxmeyer.netfirms.com/index.htm

En sitten tiedä mitä nuo mykoplasma vasta-aineet oikein mittaavat, mutta mykobakteerien (kun ovat L-muodoissaan) ja mykoplasmojen erottaminen toisistaan esim. mikroskooppikuvista on parhaimmillaankin hankalaa.

Monilla joilla on aktiivinen tuberkuloositartunta saavat myös HIV-positiivisen testituloksen, vaikkei heillä olisikaan HIViä, joten HIV-testit eivät välttämättä ole luotettavia. Luulisin myös että tämä virus ja HIV teoria palvelee enemmän lääketeollisuutta, jotta voivat myydä kalliita viruslääkkeitä, jotka eivät kuitenkaan tehoa mihinkään. Kukaan ei ole nimittäin vielä osoittanut että AIDS johtuisi pelkästään viruksesta.
pgm
Site Admin

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja minä vain » La Elo 29, 2009 6:31 pm

Niin. Olen käynyt kaksi kertaa suoniverinäytteestä otettavassa hiv antigeeni/vasta-aine testissa, kolme kertaa hiv-pikatestissä ja kerran PCR RNA testissä, joka etsii itse hiv-virusta. Nämä testit tuon myko tartunnan jälkeen. Taisi olla niin että tuota PCR RNA testiä käytetään mitattaessa hiv-virusten määrää elimistössa, kun katsotaan milloin aloitetaan hiv-lääkitys. Ja kaikille kuulemma tulee vasta-aineita, jos on hiv tartunta.

Tuolla positiiviset-keskustelussa puhuvat, että virukset laskevat ja auttajasolujen määrä nousee kun syö lääkkeita. Kuulemma virukset laskevat alle mittausrajan.

Minulta otettiin mykobaktereria pneumonia vasta-aine testi, en tiedä onko Suomessa muita.

Minä nyt kuitenkin taistelen mykoa vastaan. Voipi olla, että täytyy mennä tarkempiin tutkimuksiin.
minä vain

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja pgm » La Elo 29, 2009 6:53 pm

pgm
Site Admin

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja Minä vain » La Elo 29, 2009 8:36 pm

Joo minuakin ihmetyttää tuo mykobakteerien vähättely ja asiasta tietämättömyys etenkin Suomessa.

Laitan linkin tuonne yhteen keskusteluun, jossa väittelevät hiv:stä ja lääkityksestä.

http://www.positiiviset.fi/keskustelu/d ... ?mid=37371
Minä vain

HIV/mykoplasma

ViestiKirjoittaja pgm » Su Elo 30, 2009 6:33 pm

Katselin tuon ketjun läpi, ja aika heikkotasoinen keskustelu siinä mielessä, ettei siihen asiaan pureuduttu sen perusteellisemmin.

Kannattaa tutustua mieluummin Peter Duesbergin sivustoihin: http://www.duesberg.com/

Peter Duesberg on molekyyli- ja solubiologian professori, ja on tunnettu mm. retrovirustutkimuksistaan.
Hän sanoo mm.
1) AIDS ei ole virussairaus (ei täytä yhtään kriteeriä mitä virussairaudelle asetetaan)
2) AIDSia aiheuttaa sen sijaan mm. huumeiden käyttäminen, HIV-lääkkeet, ja aliravitsemus (kaikki heikentävät immuunipuolustusta)

On vielä epäselvää onko HIV edes virus. HIVistä on kyllä kuvia, katso vaikka wikipediasta, mutta Cantwellin tutkimuksessa "It's the bacteria, stupid", huomautetaan että mitään HIV retrovirusta ei ole koskaan havaittu potilaissa joilla on AIDS. Kuvat on sen sijaan otettu joistakin retrovirusviljelmistä. Joidenkin tutkijoiden mukaan HIV voisi itse asiassa olla joidenkin mykobakteerien L-muotoja, koska nekin voivat joskus näyttää viruksilta.

AIDS-testeistä sanoin jo sen että antavat myös usein positiivisia tuloksia niille joilla on esim. tuberkuloosi, vaan en tiedä mitä ne testit täsmälleen mittaavat. Ne voivat itse asiassa olla vasta-aine testejä mykobakteerien L-muodoille, kuten ylläolevasta käy ilmi.

Duesberg ei sitten sano että mikä täsmälleen aiheuttaa AIDSia, mutta ehdottaa että itse taudin aiheuttajien pitää selvittää, mutta se on jo tehty: Alan Cantwell on löytänyt haponkestäviä mykobakteereja niiltä joilla on AIDSia; lisäksi AIDS muistuttaa paljon mykobakteeritautia. Monet AIDSia sairastavat kuolevatkin tuberkuloosiin, tai atyyppisiin mykobakteeritauteihin.

Ainoa toimiva hoito mykobakteeritauteihin on tällä hetkellä Marshallin protokolla.
pgm
Site Admin

Seuraava

Paluu Vapaa keskustelu