Vikaa ei löydetä, mikä on selitys?

Tänne voivat kaikki kirjoittaa. Keskustelua kroonisista sairauksista (esim. uudet hoidot, teoriat ja spekulaatiota miten lääkkeet, lisäravinteet ja hoidot toimivat).

Vikaa ei löydetä, mikä on selitys?

ViestiKirjoittaja pgm » La Syys 27, 2008 10:56 pm

Ajattelin laittaa tähän muutamia poimintoja muista foorumeista mitä selityksiä lääkärit antavat Th1-sairauksille, kun vikaa ei löydy. Jos jotkin näistä lainauksista eivät kuulosta mitenkään arveluttavilta, et ole perillä asioista. Lue siinä tapauksessa tarkemmin tätä foorumia.
pgm
Site Admin

Re: Vikaa ei löydetä, mikä on selitys?

ViestiKirjoittaja pgm » La Syys 27, 2008 10:59 pm

"Neurologilta kysyin, kun oli puhelinaika, että mikä muistiani vaivaa. Hän sanoi, että työuupumus ja masennus. Nielurisoissani on krooninen tulehdus. Niin, ja sylkirauhasissanihan on jotain tulehdusta"
pgm
Site Admin

ViestiKirjoittaja pgm » Pe Huhti 10, 2009 6:06 pm

"Unilääkärin kanssa juttelin koska unikoulu ei ole onnistunut toivotulla tavalla. Hänen kommenttinsa oli ettei se voikkaan tehota koska minulla on aivoissa kemiallinen epätasapaino "mieliala häiriön" takia ja se pitää hoitaa lääkkeellisesti. Arvaa vaan suututtiko. Eihän tässä ole kuin viimeiset 4v kokeiltu erinlaisia psyyke yms lääkkeitä saamati apua. Pelkästään VAIKEITA sivuoireita olen itselleni haalinut."
pgm
Site Admin

ViestiKirjoittaja pgm » Ti Joulu 01, 2009 4:12 pm

Jatkoa edelliseen:
"Tämä neurologi oli sitä mieltä että kaikki vaivani johtuvat huonosta yö unesta. Purki fibro diagnoosin ja epäilee väsymysoireyhtymää vaikka itse Ville Valtonen teki diagnoosin. Enpä tiedä millainen lääkäri on....

Nyt on tosi pahana minulla taas rintalastan tulehdus vai mikä nyt oikeelta nimeltään onkaa. Hengittäminenkin sattuu kylkiluihin ja ja rinta rankaan. Ja liikkuminen tuskaa. Lisäksi on koko selkä jumissa.... Reumapolilla epäilivät nivelpsoria aiheuttajaksi, mutta sekin diagnoosi jäi auki"
pgm
Site Admin

ViestiKirjoittaja pgm » Ma Tammi 25, 2010 8:31 pm

"Jatkuva kuume, lihassäryt, nivelkivut, silmien tarkennusongelmat, satunnaisia halvausoireita, verivirtsaisuutta, veriyskää, hengenahdistusta, uupumusta... lista vain jatkuu ja jatkuu. Perjantaina lätkäistiin diagnoosi kouraan ja passitus psykiatrille, että hyväksyn asian, että olen sairas (ja vakavan masennuksen poissulku) ja etten hoitoa saa."
pgm
Site Admin

ViestiKirjoittaja pgm » La Maalis 06, 2010 1:27 pm

" Sama täällä. Tosin välillä tämä johtaa sitten minulla hyperventilointiin. Välillä ei. Minulla varsinkin rasituksessa ja sen jälkeen levossakin esiintyvä oire. Sen vuoksi ei mene oikein jakeluun kun lääkärit käskivät vaan "lenkille, sillä se väsymys lähtee." Yritin selittää että rasituksen jälkeen lähes kaikki oireeni pahenevat. Hengenahdistuksesta sanoivat vaan että "niinhän se kunto nousee että ensin hengästyy." "
pgm
Site Admin

Paluu Pohdiskelunurkkaus